Columbia River Knife and Tool® is er trots op Kyle Stuart in het team te verwelkomen als de nieuwe marketingmanager van het bedrijf.
Als doorgewinterde marketingprofessional heeft Stuart gevarieerde en diepgaande ervaring in consumentenmarketing, reclame en public relations, aangescherpt door posities in bureaus en in interne teams. Hij komt naar CRKT® na het leiden van de marketingstrategie bij de Northwest Energy Efficiency Alliance en na een rol als Brand Director bij North, een onafhankelijk reclamebureau in Portland.
“Terwijl we blijven groeien en het CRKT-merk ontwikkelen, zijn we altijd op zoek naar getalenteerde teamleden die in staat zijn om ons bedrijf op te bouwen en Kyle past perfect in dat plaatje”, aldus CRKT® VP Marketing & Innovation, Doug Flagg. “Kyle’s diepgaande ervaring, enthousiasme en natuurlijke leiderschapsvaardigheden zullen een grote aanwinst zijn voor CRKT® terwijl we koers zetten om ons merk naar een hoger niveau te tillen.”
“CRKT® is een marktleider op het gebied van ontwerp, innovatie en productontwikkeling en ik ben enthousiast over het vooruitzicht om me bij zo’n sterk en gepassioneerd team aan te sluiten”, aldus Stuart. “De basis hier, gebouwd in meer dan 25 jaar, is ongelooflijk sterk en ik ben ervan overtuigd dat mijn ervaring en vaardigheden kunnen helpen om voort te bouwen op deze erfenis.”
Kyle, een fervent buitenmens en doe-het-zelver, is een alumnus van Linfield College en voltooide onlangs het Design Thinking Certificate Program aan de Portland State University. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan CRKT VP Marketing & Innovation Doug Flagg.
CRKT®, opgericht in 1994, is lid van AKTI’s Board of Regents en bedient de messengemeenschap met een reputatie voor innovatief design.
Lees meer over CRKT op hun website.
CreditSource link