Curtis Smith benoemd tot Chief Marketing Officer van AOB

Curtis Smith, Chief Marketing Officer, American Outdoor Brands, Inc.

American Outdoor Brands, Inc. (NASDAQ: AOUT), een toonaangevende leverancier van producten en accessoires voor ruige outdoorliefhebbers, en een lid van de Board of Regent van het American Knife & Tool Institute, hebben vandaag aangekondigd dat Curtis Smith is benoemd tot Chief Marketing Officer. In deze nieuw gecreëerde rol zal Smith de marketing van het bedrijf leiden, Merkmanagement, Creatieve teams, e-commerce en klantenserviceteams.

“Curtis heeft aanzienlijke ervaring opgedaan in de outdoor-industrie en beheerde strategische categorieën voor enkele van de meest algemeen erkende merken voor outdoorproducten ter wereld, waaronder Coleman, Campingaz, Bushnell, BUBBA en Crimson Trace”, aldus Brian Murphy, President en CEO van American Outdoor Brands. “Sinds hij in 2017 bij ons kwam, heeft hij een cruciale rol gespeeld bij het helpen ontwikkelen en implementeren van onze merkstrategie, met name onze unieke Dock & Unlock ™ -strategie, een sleutelelement bij het bepalen van het groeitraject voor onze 20 merken gericht op de outdoorliefhebber. . Hij heeft ook ons ​​succesvolle initiatief geleid om een ​​online aanwezigheid voor elk van onze merken tot stand te brengen, een prestatie die ons in staat stelde om tijdens de pandemie een zinvolle groei te realiseren via onze traditionele en e-commercekanalen. Ik ben verheugd Curtis te verwelkomen in deze nieuwe leidinggevende rol en kijk uit naar zijn voortdurende bijdragen aan ons succes. “

Smith kwam bij het bedrijf als divisie Vice President Marketing in Oktober 2017, voorafgaand aan zijn spin-off als American Outdoor Brands, Inc. in Augustus 2020. Eerder was hij Global Product Lane Director bij Vista Outdoor Inc., een beursgenoteerde ontwerper, fabrikant en verkoper van buitensport- en recreatieproducten. Smith was ook directeur van Global Product Line Management en Global Category Manager bij de Coleman Company, Inc., een ontwerper, fabrikant en marketeer van voornamelijk outdoor kampeerspullen.

Smith zei: “Als een levenslange liefhebber van het buitenleven, voel ik me vereerd om leiding te geven aan ons getalenteerde, creatieve en ambitieuze team van experts terwijl we ons gevarieerde portfolio van zeer authentieke merken naar een groeiende groep consumenten brengen. Samen heeft ons team een ​​intens en robuust merkpositioneringsproces gecreëerd, uniek ontworpen om elk merk nieuw leven in te blazen, een kader te creëren voor waar elk merk toestemming heeft om te spelen, en de juiste richtlijnen te formaliseren om de merken te onderscheiden binnen het bredere concurrentielandschap. Ik kijk uit naar de toekomst, terwijl we de spannende reis voortzetten die onze merken van Niche naar Known ™ zal brengen. “

Smith behaalde zijn BS in Scheikunde en zijn MBA aan de Oklahoma City University. Hij is momenteel lid van de Board of Regents van het American Knife & Tool Institute, een non-profitorganisatie die zich inzet voor de messenindustrie.

Over American Outdoor Brands, Inc.

American Outdoor Brands, Inc. (NASDAQ: AOUT) is een toonaangevende leverancier van outdoorproducten en -accessoires, waaronder producten voor jagen, vissen, kamperen, schieten en persoonlijke veiligheid en defensie, voor ruige outdoorliefhebbers. Het bedrijf produceert innovatieve producten van topkwaliteit onder de merknamen Caldwell®; Crimson Trace®; Wheeler®; Tipton®; Frankford Arsenal®; Lockdown®; BOG®; Hooyman®; Smith & Wesson®-accessoires; M & P®-accessoires; Thompson/ Center Arms ™ -accessoires; Performance Center®-accessoires; Schrade®; Old Timer®; Uncle Henry®; Imperial®; BUBBA®; UST®; LaserLyte®; en VLEES !. Ga voor meer informatie over alle merken en producten van American Outdoor Brands, Inc. naar www.aob.com.

CreditSource link

Staalslagerij
Logo
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0
Shopping cart